שאלות ותשובות


  • "לאומי באזזר" הוא מועדון הטבות לצעירים של לאומי ולאומי קארד.
    מועדון לאומי באזזר יסיים את פעילותו ב- 31.12.2017.
  • ניתן להנות מהטבות המפורטות באתר במגוון תחומים.
    לאומי ולאומי קארד שומרות לעצמן את הזכות לשנות/לבטל הטבות בכל עת, וללא הודעה מוקדמת.
  • חלק מההטבות שניתנות למימוש הן במגבלת זמן לפיכך מומלץ לבקר באתר לעיתים תכופות ולהתעדכן.
  • ההטבות ניתנות למימוש במגוון רשתות. הרשתות שנבחרו להציע את ההטבות הן בדר"כ רשתות בעלות פריסה ארצית רחבה.
    לאומי ולאומי קארד שומרות לעצמן את הזכות להוסיף/להסיר רשתות/בתי עסק בהם ניתן לממש את ההטבות בכל עת וללא הודעה מוקדמת.
  • ניתן לממש את ההטבה עד סוף החודש הקלנדרי מיום הזמנתה.
  • ראשית, עלייך לבדוק האם המכשיר חסום להודעות שיווקיות. אם כן, יש לבקש מחברת הסלולר לבטל את החסימה ולפתוח את המכשיר לקבלת הודעות מחברת טלכלל – מועדון לאומי באזזר.
    אם המכשיר אינו חסום ובכל זאת לא התקבל SMS ייתכן והקלדת מספר טלפון שגוי.
    בכל מקרה ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 072-2585682 בימים א'-ה' בין השעות 10:00-22:00 או בדוא"ל leumi@k4a.co.il
  • באפשרותך להיכנס ל"באזזר" ולטעון הטבות נוספות בקטגוריה שונה מההטבה שטענת, אם ברצונך לממש את ההטבה שטענת ולא קיבלת קופון סלולרי עקב החסימה , יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 072-2585682 או בדוא"ל leumi@k4a.co.il על מנת לבקש משלוח חוזר של הקופון.
  • הרישום למועדון "לאומי באזזר" והזמנת ההטבות אינם כרוכים בתשלום.
    "לאומי באזזר" מפרגן לצעירים של לאומי ולאומי קארד עם מגוון הטבות שוות אשר יקלו על הוצאות הבילוי והפנאי.
  • לא, קבלת הקופון אינה כרוכה בעלות כלשהי.
  • עד 24 שעות מרגע שליחת המייל, למעט מייל שנשלח בסופ"ש וייענה ביום ראשון.
  • לפניות מיידיות כדאי לפנות למוקד טלפונית, בפניות שאינן דחופות או להגשת הצעות ייעול כדאי לפנות במייל.
" />